Kİjəbə qəsəbə tam orta məktəbİ

Son yazılar

N.Həsənov adına Kijəbə qəsəbə tam orta məktəbin 2015-2016-cı dərs ilinə aid hesabatı

N.Həsənov adına Kijəbə qəsəbə tam orta məktəbin 2015-2016-cı dərs ilinə aid hesabatı

 

  1. Dərs ilininin əvvəlində şagirdlərin sayı.

 

 

Adlar:

Sıra

 

 

 

Siniiflər üzrə şagirdlərin sayı

 

Cəmi:

(1-12-ci

sütunların

cəmi)

Hazırlıq

I

II

III

IV

V

VI

VII

VIII

IX

X

XI

A

B

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

Tədris dili:  Azərbaycan

01

58

56

56

42

51

51

37

50

40

40

31

34

546

Rus

02

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Türk

03

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Dərs ili ərzində məktəbə gələn və məktəbdən gedən şagirdlərin sayı.

 

 

Adlar:

Sıra

 

 

 

Siniiflər üzrə şagirdlərin sayı

 

Cəmi:

(1-12-ci

sütunların

cəmi)

Hazırlıq

I

II

III

IV

V

VI

VII

VIII

IX

X

XI

A

B

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

Gələn şagirdlərin sayı:

01

2

3

 

1

2

2

 

 

 

 

 

 

10  nəfər

Gedən şagirdlərin sayı:

02

 

3

 

1

1

1

 

3

4

3

 

3

19nəfər

 

 

  1. Dərs ilinin sonuna şagirdlərin sayı:

 

 

 

Adlar:

Sıra

 

 

 

Siniiflər üzrə şagirdlərin sayı

 

Cəmi:

(1-12-ci

sütunların

cəmi)

Hazırlıq

I

II

III

IV

V

VI

VII

VIII

IX

X

XI

A

B

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

İbtidai təhsil:

01

60

56

56

42

52

 

 

 

 

 

 

 

266

Ümumi orta təhsil:

02

 

 

 

 

 

52

37

47

36

37

 

 

209

Tam orta təhsil:

03

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

31

31

62

 

 

  1. IX  sinif şagirdlərinin sayı, onların buraxılış imtahanlarında iştirakı və nəticələri.

 

Dərs ilinin əvvəli

Dərs ilinin sonu

Şagirdlərin sayı:

40  nəfər

37 nəfər

Buraxılış imtahanında iştirak edib:

 

36 nəfər

Əla qiymət alanların sayı:

 

3   nəfər

Əla və yaxşı qiymət alanların sayı:

 

7   nəfər

Kafi  qiymət alanların sayı:

 

19 nəfər

Qeyri-kafi  qiymət alanların sayı:

 

7   nəfər

İmtahandan azad olanların sayı:

 

1   nəfər    (Fərdi təhsil)

İmtahanda iştirak etməyənlərin sayı:

 

0   nəfər

 

 

 

Ad, soyad, ata adı

Az-d. topladığı  bal

Riy. bal

Az-d. qiy.

Riy. qiy.

1

Şirənbəyzadə Emil

18

23

4

5

2

Qurbanzadə Mail

11

13

3

3

3

Qənbərov Emin

8

6

3

2

4

Hüseynova Jalə

16

19

3

4

5

Qənbərova  Aytac 

11

10

3

3

6

Qənbərova  Fəridə

7

11

2

3

7

Həsənova  Ruqayyə

26

10

5

3

8

Gülməmmədov Samray

14

27

3

5

9

Əhədova Məleykə

12

10

3

3

10

Fərzizadə Aysun

14

13

3

3

11

Ağayeva  Səidə

16

15

3

3

12

Dədəyev Elvin

14

11

3

3

13

Abbasov Famil

21

23

4

5

14

Abdinova Emilya

13

12

3

3

15

Mirzəzadə Şura

5

7

2

2

16

Rəsulov Ruslan

8

8

3

3

17

Davudov Murad

1

1

2

2

18

Hüseynov Fuad

12

7

3

2

19

Əhədov Asim

8

16

3

3

20

Hacızadə Rəvan

15

22

3

4

21

Təhməzov Renad

22

24

4

5

22

Rüstəmov Emin

16

19

3

4

23

Qənbərova Tünzalə

20

23

4

5

24

Qənbərli Nahid

18

19

4

4

25

Qasımov Ceyhun

26

28

5

5

26

Camalzadə Türkan

27

26

5

5

27

Məmmədova Aysun

19

24

4

5

28

Həsənzadə Ofelya 

16

19

3

4

29

Əhədov Abbas

13

9

3

3

30

Dadaşov Samir

13

19

3

4

31

Baxşıyeva Şəhanə

24

27

5

5

32

Cabbarova Lalə

7

9

2

3

33

Babazadə Fatimə

14

15

3

3

34

Babazadə Xaqani

18

21

4

4

35

Babayeva Nərmin

17

5

4

2

36

Qüdrətova Nazpəri

10

12

3

3

37

Hüseynov Mənsum

Fərdi təhsil (imtahandan azaddır)

           


 XI  sinif şagirdlərinin sayı, onların buraxılış imtahanlarında iştirakı və nəticələri.

 

 

 

Dərs ilinin əvvəli

Dərs ilinin sonu

Şagirdlərin sayı:

34  nəfər

31 nəfər

Buraxılış imtahanında iştirak edib:

 

30 nəfər

Əla qiymət alanların sayı:

 

1   nəfər

Əla və yaxşı qiymət alanların sayı:

 

5   nəfər

Kafi  qiymət alanların sayı:

 

13 nəfər

Qeyri-kafi  qiymət alanların sayı:

 

 11 nəfər

İmtahanda iştirak etməyənlərin sayı:

 

1    nəfər

İmtahandan azad olanların sayı:

 

0   nəfər

 

 

Ad, soyad, ata adı

Az-d. bal

Riy. bal

İngilis d.

Az-d. q

Riy. q

İng. q

1

Camalzadə İlkin

26

26

24

5

5

4

2

Abdullayeva  Nərgiz

9

14

7

3

3

3

3

Əhədov Şəmistan

22

26

15

4

5

3

4

Əhədov Tamerlan

8

12

9

3

3

3

5

İbrahimov Tural

7

16

6

2

3

2

6

Həbibov Arif

15

9

5

3

3

2

7

Əliyev Elxan

7

9

6

2

3

2

8

Qasımzadə Aysel

21

18

12

4

4

3

9

 Qafarov Qabil

24

16

19

4

3

4

10

Nabatov Onur

3

15

5

2

3

2

11

Məmmədzadə Alov

14

10

4

3

3

2

12

Rəhmətov Kamran

8

10

4

3

3

2

13

Xanəğəzadə Şəhram

5

16

25

2

3

5

14

Səqidinli Hakim

14

25

11

3

5

3

15

Əhədova Günay

6

6

14

2

2

3

16

Fərəməzov Natiq

16

18

17

3

4

4

17

Hüseynov Rinat

6

16

5

2

3

2

18

Ağazadə  Davud

16

16

19

3

3

4

19

Mədətova  Aysel

8

8

4

3

3

2

20

İbadov  Asif

19

23

9

4

4

3

21

Muradzadə  Toğrul

24

30

25

4

5

5

22

Minayev  Əkbər

20

19

15

4

4

3

23

Mirzəyev İbrahim

24

26

15

4

5

3

24

Babayev Murad

25

29

26

4

5

5

25

Xızırlı  Teymur

5

19

8

2

4

3

26

Nabatov  Taleh

28

30

26

5

5

5

27

Rəsulov  Vüzal

13

15

15

3

3

3

28

Qənbərova  Nərmin

22

28

18

4

5

4

29

Xanmədov Şamxal

18

26

16

4

5

3

30

Əhədzadə  Günel

13

15

7

3

3

3

31

Tağıyeva  Aytac

İmtahanda iştirak etməyib

 

 

  1. IX və XI sinif şagirdlərindən buraxılış imtahanlarına buraxılan və buraxılmayanların sayı.

 

IX sinif

XI sinif

İmtahana buraxılıb:

36 nəfər

31 nəfər

İmtahana buraxılmayıb:

0  nəfər

0  nəfər

İmtahandan azaddır:

1 nəfər (Fərdi təhsil)

0  nəfər

 

 

  1. Bütövlükdə sinifdə saxlanılan şagirdlər və onun səbəbi:

 

 

Siniflər:

Bütövlükdə şagirdlərin sayı:

Sinifdən-sinifə keçən  şagirdlərin sayı:

Şagird konten-gentindən xaric edilənlər:

Sinifdə saxlanılan şagirdlərin sayı:

Sinifdə saxlanılma səbəbi:

1 – ci sinif

56

56

 

 

 

2 – ci sinif

56

56

 

 

 

3 – cü sinif

42

41

1 nəfər

 

 

4 – cü sinif

51

48

 

3  nəfər

Dərsə davamiyyəti zəif olduğuna görə:

5 – ci sinif

51

51

 

 

 

6 – cı sinif

37

37

 

 

 

7 – ci sinif

50

50

 

 

 

8 – ci sinif

40

36

1 nəfər

3  nəfər

Təhsil nailiyyətləri qeyri-qənatbəxş olduğuna görə.

9 – cu sinif

40

37

3 nəfər

 

 

10 – cu sinif

31

29

2 nəfər

 

 

11 – ci sinif

34

 

3 nəfər

 

 

 

 

  1. Müəllimlərin sayı:

 

    Müəllimlərin sayı:

Orta təhsilli:

 

Orta ixtisas təhsilli:

Ali təhsilli:

 

58 nəfər

 

0 nəfər

 

28 nəfər

 

30 nəfər

 

 

  1. İbtidai sinif müəllimlərinin sayı:

 

İbtidai sinif müəllimlərinin sayı:

Ali təhsillilərin sayı:

Sinif komplektlərinin sayı:

 

 

18 nəfər

 

2 nəfər

 

13

 

 



  1. Pedaqoji Şuranın fəaliyyəti, müzakirə edilən aktual məsələlər.

2015/2016-cı tədris ilində 6 pedaqoji şura çağrılmışdır. Keçirilən şura iclaslarında...

  1. Təşkilati məsələlər
  2. Yeni tədris ilinə hazırlıq.
  3. Metodbirləşmə, fakultətif, dərnək, dərs cədvəlinin təsdiqi.
  4. I yarımildə görülmüş işlər.
  5. II yarımilin yekunları.
  6. IX-XI siniflərin buraxılış imtahanlarına buraxılması və nəticələri.
  7. Fənlərin tədrisi vəziyyətinin öyrənilməsi.
  8. 4,8 və 10-cu sinifdə oxuyan şagirdlərin sinifdən-sinifə keçirilməsi.
  9. İilin yekunları və s. vacib məsələlər öz əksini tapmışdır və müzakirə olunmuşdur.

 

 

        Fənn kurikulumları tətbiq olunan siniflərdə tədrisin vəziyyətinin öyrənilməsi, müzakirəsi, nəticə və təkliflər.

Araşdırmalar və müşahidələrdən də göründüyü kimi fəal təlimdə mürəkkəb problemlərdən biri şagirdlərin nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi prosesidir.Qiymətləndirmə zamanı bir çox məktəblərdə xətalara rast gəlinir. Qiymətlər qeyri- obyektiv aparılır. Ümumtəhsil məktəblərində pedaqoji prosesin keyfiyyətinin əsas göstəricisi olan şagirdlərin təlim nəticələrinin qiymətləndirilməsi müəllimin və məktəbin məsuliyyətini artırır. Çünki məktəbin pedaqoji fəaliyyətinin səmərəliliyi bilavasitə şagirdləri təlim nəticələri ilə ölçülür. Bu zaman şagirdlərin biliklərinin sistemliliyi, möhkəmliyi, dərinliyi, dəqiqliyi, tamlığı ,davamlılığı,çevikliyi, inkişafı əsas parametr kimi götürülür. Şagirdlərin təlim nəticələrinin qiymətləndirilməsi sadəcə həmin fənn üzrə biliyin mənimsənilməsinin və bacarığın əldə olunması ilə məhdudlaşdırılmamalıdır. Bu zaman uşaqlarda təlim nəticələrinə tənqidi yanaşmaq ,ona nəzarət etmək,təlim fəaliyyətindəki səhvləri üzə çıxarıb onları aradan qaldırmaq yolarını tapmaq bacarığını inkişaf etdirmək kimi vacib sosial məqsədi də qarşıya qoyur.Qiymət şagirdin təlimdə əldə etdiyi nəticələrin keyfiyyətinin təyin edilməsidir.

        Müasir dövrün tələbinə uyğun olaraq müasir məktəblərin əsas məqsədi şəxsiyyətyönümlü təlim mühitinin yaradılması şagirdlərdə məntiqi təfəkkürü inkişaf etdirmək  və həyati bacarıqlara malik olan hərtərəfli şəxsiyyət yetişdirməkdir.

        Bu işin səmərəli həyata keçirilməsi üçün müəllimlər qiymətləndirmə fəaliyyətində aşağıdakı parametrlərə xüsusi diqqət yetirilməlidir.

    -fənn biliklərinin bacarıq və vərdişlərin mənimsənilmə  keyfiyyətinin dövlət standartları və proqramlarının tələblərinə uyğun gəlməsi;

    -əqli fəaliyyətin əsas keyfiyyətlərinin inkişaf dərəcəsi;

    -təhsil fəaliyyətinin aktivliyinin ,maraqların və təhsilə münasibətin inkişaf dərəcəsi.

       Şagirdlərin təlim nəticələrinin qiymətləndirilməsində hər şeydən əvvəl, müəllim  uşaqların psixoloji xüsusiyyətlərini nəzərə almalı, qiymətləndirmədən əvvəl öyrənilən materialın xarakteri, həcmi və uşaqların ümumi inkişaf səviyyəsi təyin olunmalıdır. Çünki şagirdin təlimə olan marağının artması qiymətin obyektivliyi ilə sıx bağlıdır. Burada əvvəlcə şagird fəaliyyətinin nəticəsi müəyyən olunmalı,müəllimin şagirdə şəxsi münasibəti qiymətdə öz əksini tapmamalıdır.

       Aparılan müşahidələr göstərir ki,bəzi müəllimlər qiymətləndirmədə müəyyən nöqsanlara yol verirlər.Yaxşı oxuyanı tərifləyir, onun qiymətini qaldırır, pis oxuyanın isə qiymətini nə olursa,olsun dəyişmir. Bu şagirddə özünə inamın aşağı enməsinə səbəb olur.Şagird qiymətin yalnız müəllim tərəfindən verilə biləcəyini düşünməyə başlayır. Yəni, şagird nə etsə də, müəllim istədiyi qiyməti verəcək. Yalnız müəllim qiymət verə, tərifləyə səhvləri düzəldə bilər və bu qiymət onun fəaliyyətinin nəticəsi yox, müəllimin şəxsi münasibətinin nəticəsidir.

      Qiymətləndirmədə psixopedaqoji tələblər nəzərə alınmalıdır.Y.Bojoviç “Təhsil prosesi: nəzarət, diaqnostika, təhlil və qiymət” məcmuəsində bu tələbləri belə ifadə etmişdir. Qiymətləndirmə zamanı fərdi, nisbi, normaya istiqamətləndirmə, şagird, onun inkişaf spesifikası və təhsil fəaliyyətinin xüsusiyyətlərinin hesabat kimi götürülməsi.

      Şagirdlərə nikbin münasibət.Hər bir şagirdin uğurlu təlim nailiyyətlərinə inanmaq,tədris materialının mənimsənilməsi zamanı hətta ən kiçik irəliləyişin müsbət cəhətdən təsdiqlənməsi.

      Qiymətləndirilmədən sərt nəzarət, təzyiq vasitəsi kimi deyil, şagird fəaliyyətinin effektivliyi üçün vacib olan məlumat halında istifadə edilməsi.

      Şagirdin təlim prosesi və onun nəticəsi inkişaf etmiş məzmunlu qiymətləndirmə nəzarəti altında  olmalıdır. Belə nəzarətin əsasında  qiymətləndirmə prosesində şagirdin iştirakı, ona şəxsi və yoldaşlarının işlərini qiymətləndirmək bacarığının aşılanması, qiymətləndirmə meyarlarının birgə hazırlanması uşaqlarda özünənəzarətin inkişafı.

      Müəllimin şagirdə etinasız münasibətə imkan yaratmayan emosional iştirakı,optimal formaların axtarışı və uşağı alçaltmayan mənfi qiymətlərdən ehtiyatlı istifadəsi.

     Şagirdin aldığı qiymətlərdən asılı olmadan müsbət emosional qiymətləndirmə prosesi mühitinin yaradılması.

    Digər məktəblərdə olduğu kimi N.Həsənov adına Kijəbə qəsəbə tam orta məktəbində də yeni tədris proqramına uyğun olaraq qiymətləndirmə standartlarının düzgün şəkildə aparılmasına böyük nəzarət və diqqət var. Müəllimlər öz məsuliyyətini dərk edir və bu meyarları əsas tuturlar.

 

 

  1. Metodbirləmə sədrləri:

 

Metodbirləmə sədrləri:

İxtisası

Pedaqoji təcrübəsi

Sahə

Əliyeva Şərifə Balahəsən

Sinif müəllimi

41 il

İbtidai təhsil sahəsi

Kişiyev Azər Sabir

Azərbaycan dili və əd.

29 il

Dil və ədəbiyyat sahəsi

Hüseynov Beytulla Seyfulla

Riyaziyyat

40 il

Dəqiq fənlər üzrə

Məmmədova Yeganə Mürvət

Kimya

15 il

Təbiət fənləri

Rəsulov Etibar Teyyub

Tarix

19 il

İctimai fənlər

 

 

  1. Təhsil səviyyələri üzrə şagirdlərin tədris dili, xarici dil, ədəbiyyat, riyaziyyat, fizika, kimya, biologiya, coğrafiya, tarix və informatika fənlərindən şagirdlərin keyfiyyət göstəriciləri (şagirdlərin ümumi sayı, onlardan 5 və 4-5 qiymət alanlar (faiz göstərilməklə)) (cədvəl).

 

İbtidai təhsil:

 

S.S.

Fənn:

Şagirdlərin ümumi sayı

5 alanlar

4-5 alanlar

Keyfiyyət faizi

1

Ana dili

206

79

75

74%

2

Xarici dil

206

75

66

68%

3

Riyaziyyat

206

70

79

72%

4

İnformatika

206

81

69

72%

 

Ümum orta təhsil:

S.S.

Fənn:

Şagirdlərin ümumi sayı

5 alanlar

4-5 alanlar

Keyfiyyət faizi

1

Azərbaycan dili

209

39

77

             54%

2

Xarici dil

209

41

83

             59%

3

Ədəbiyyat

209

41

78

             56%

4

Riyaziyyat

209

40

79

56%

5

Fizika

157

45

72

57%

6

Kimya

120

28

53

67%

7

Biologiya

157

29

67

54%

8

Coğrafiya

157

31

62

52%

9

Tarix

209

36

86

58%

10

İnformatika

209

34

88

58%

 

Tam ort təhsil:

 

S.S.

Fənn:

Şagirdlərin ümumi sayı

5 alanlar

4-5 alanlar

Keyfiyyət faizi

1

Azərbaycan dili

62

14

22

 

2

Xarici dil

62

15

20

 

3

Ədəbiyyat

62

14

25

 

4

Riyaziyyat

62

11

27

 

5

Fizika

62

10

25

 

6

Kimya

62

11

25

 

7

Biologiya

62

13

22

 

8

Coğrafiya

62

12

26

 

9

Tarix

62

15

25

 

10

İnformatika

62

14

21

 

 

 

  1. Təlim nəticələri, xususilə keyfiyyət göstəriciləri ilə fərqlənən müəllimlər (S.A.A; fənn; iictimaiyyətin hörmətini qazanan, hazırlıq səviyyəsi və peşəkarlığı ilə seçilən müəllimlər, onlardan təltif edilənlər, təltifin növü göstərilməklə)   (cədvəl)

 

S.S

Soyad, ad, ata adı:

Fənn:

Təltif edilənlər:

Təltifin növü:

1

Fətullayev Sabir Mirhəsən

Azərbaycan dili və ədə.

+

Fəxri Fərman

2

Kişiyev Azər Sabir

Azərbaycan dili və ədə.

 

 

3

Hüseynov Beytulla Seyfulla

Riyaziyyat

+

Fəxri Fərman

4

Babayev Sevdar

Riyaziyyat

 

 

4

Abbasov Sahib Qəzənfər

Fizika və informatika

 

 

5

Rızayev Nizaməli

Fiziki tərbiyə

 

 

6

Hüseynov Xaqani Rəhim

Fiziki tərbiyə

+

Fəxri Fərman

7

Əliyeva Şərifə Balhəsən

Sinif  müəllimi

+

Fəxri Fərman

8

Əsədov Heybət

Sinif  müəllimi

 

 

9

Mərufov Könül Səttar

Sinif  müəllimi

+

Fəxri Fərman

10

Babayeva Şeyda Xanhəsən

İngilis dili

 

 

11

Əhmədova Gülçöhrə Adil

İngilis dili

 

 



 

  1. Təhsil səviyyələri üzrə şagirdlərin ümumi sayına nisbətdə əlaçıların, 4-5 qiymətlə oxuyanların sayı  və faizi (cədvəl)



S.S.

Təhsil səviyyələri:

Şagirdlərin ümumi sayı:

Əlaçıların sayı

4-5 alanların sayı

Faiz:

1

İbtidai təhsil:

206

47

85

64%

2

Ümumorta təhsil:

209

21

95

55%

3

Tam orta təhsil:

62

9

22

50%

 



  1. Məktəbdə tədris olunan xarici dillər haqqında məlumat (cədvəl)

 

S.S.

Təhsil səviyyələri:

İbtidai təhsil:

Ümumorta təhsil:

Tam orta təhsil:

1

İngilis dili

+

+

+

2

Rus dili

+

+

+



 

  1. Məktəb psixoloqu haqqında məlumat (S.A.A; təvəllüdü, bitirdiyi təhsil müəssisəsi, ixtisası, ümumi stajı,  məktəb psixoloqu kimi stajı) (cədvəl)

 

Soyadı, adı, ata adı

Bitirdiyi təhsil müəssisəsi

İxtisası

Ümumi stajı

Məktəb psixoloqu kimi stajı

Hacıyeva Qəmər Aşşur

N.Tusi adına APİ

Psixoloq

19 il

19 il

 



  1. Ali məktəbə qəbul olunan şagirdlərin sayı (cədvəl).

 

S.S

Soyadı, adı, ata adı:

Qəbul olunduğu ali məktəb 

1.

Nabatov Tale Nadir

Azərbaycan Respublikası Fövqəladsə Hallar Akademiyası

2.

İzzətzadə Gırdənaz Şakir qızı

Lənkəran Dövlət Universiteti

3.

Babayev Murad Nadir oğlu

Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti

4.

Muradov Toğrul Yusif oğlu

Azərbaycan Dövlət İnşaat və Memarlıq Universiteti

5.

Səgidinli Hakim Vüqar oğlu

 Dənizçilik Akademiyası

6.

Əhədov Şəmistan Mübariz oğlu

Avrasiya Universiteti

7.

Qafarov Qabil Ramil oğlu

Naxçıvan Dövlət Universiteti

8.

Camalzadə İlkin Gündüz oğlu

Texniki Universitet

Qeyd:  Daha 8 şagirdimiz Respublikanın müxtəlif orta ixtisas məktəblərinə qəbul olunmuşdur.

 

 

 

  1. Dərs ili ərzində məktəbdə aparılmış təmir, abadlıq,  yaşıllaşdırma işləri, maddi tədris bazasının möhkəmləndirilməsi istiqamətində həyata keçirilən tədbirlər.

 

 

      2015-2016- cı tədris ili ərzində məktəbin həyətyanı sahəsində məktəbin əsas tədris korpusunda,  sinif otaqlarında gündəlik təmizlik işleri aparılmış, sanitar- gigiyenik normalara riyayət edilməsi təmin olunmuşdur. Əsas binanın daxilində divarların elektirik xətlərinin, döşəmənin təmiri həyata keçirilmiş məktəb yanğına qarşı yeni vasitələrlə təmin olunmuşdur ( AR Fövqaladi hallar nazirliyinin tövsiyesi əsasında).

    Yaşıllaşdırma işləri ilə əlaqədar 60 yaxın həmişə yaşıl tinq əkilmiş , əvəlki ağaclarının dibinin yumuşaldilması, suvarılması, məktəbin həyətinin əhatə edilən hasarın ətrafını təmizlənməsi həyata keçirilmişdir. İl ərzində 150 metrə yaxın uzunluğu olan daş hasarın  ağardılması, məktəbin giriş hissəsində pilləkən təmir olunması və s. işlər həyata keçirilmişdir.  Məktəbin giriş hissəsində dekarativ güllər əkilmişdir.

     Məktəbin əsas binasında mövcud olan kanalizasiya xətlərinin təmirinə başlanmış və hal-hazırda davam etdirilir.

     Dövlət tədbirləri “Bilik günü”, “Müəllim günü”, “Bayraq günü”, “Dünya Azərbaycanlıların Həmrəylik günü və Yeni il”, “Novruz bayramı”,  “20 yanvar”, “Xocalı soyqrımı”, “Mart soyqrımı”, “Ulu öndərin anım günü”, “Son zəng” və s. tədbirlər məktəbdə keçirilmiş və sənədləşdirilmişdir.

       Məktəbimizin şagirdləri vətənpərvər ruhda tərbiyə olunurlar. Rayonda keçirilən hərbi və idman oyunlarında şagirdlərimizin iştirakını təşkil etmişikMəktəbimizin şagirdləri Astara şəhərində yerləşən Gənclər evində keçirilən “Xəmsə bilik” yarışlarında və s. tədbirlərdə iştirakını təşkil etmişik.

 

 

  1. Cari dərs ilində məktəbin şagird və müəllimlərinin respublika və beynəlxalq səviyyəli müsabiqə, bilik, idman  və s. yarışlarda nəticələri (müsabiqə və ya yarışın tam adı, harada keçirilməsi və s.)

Müəllimlər:

 

  1. Soyad, ad, ata adı: Fətullayev Sabir Mirhəsən oğlu –

          İxtisas: Azərbaycan dili ədəbiyyat

          Yarışın adı: VI Respublika  "Elektron  Təhsil"  müsabiqəsində tədris üçün ən

          yaxşı metodiki tövsiyə/sənəd nominasiyası.

          Nəticə: Nominanat

 

  1. Soyad, ad, ata adı: Fətullayev Teymur Sabir oğlu –

          İxtisas: Tarix 

          Yarışın adı: VI Respublika  "Elektron  Təhsil"  müsabiqəsində multimedia vasitələrindən istifadə

         etməklə qurulan ən yaxşı resurs nominasiyası.

          Nəticə: Nominanat

 

Şagirdlər:

 

  1. Şagirdin soyadı və adı: Həmidov Məhəmməd

          Sinif:   VII

          Yarışın adı:  Dünya çempianatına hazırlıq məqsədilə keçirilən  Kulublar-Arası Respublika Turniri

          İdman növü: Juboksinq döyüş idman növü.

          Yer: Bakı şəhəri

          Çəki:  45-kq

           Nəticə: I yer

 

  1. Şagirdin soyadı və ad: Həmidov Məhəmməd 

          Sinif:  VII sinif 

          Yarışın adı:  Şut-fayt döyüş idman növü üzrə keçirilən Respublika Kobuku yarışı

          Yer: Astara şəhəri

          Çəki: 40-kq

          Nəticə:  III yer

 

  1. Növbəti dərs ilində perspektivdə duran məsələlər.

 

   Məktəbin cari gündəlik işlərin yüksək keyfiyyətlə təmin etmək , məktəb həyətində olan güllə atış mərkəzinin, əlavə binalarının və həyətdə olan ayaq yolunun təmizlənməsini, təmirini həyata keçirmək , 2016-cı ilin aprel ayında sıradan çıxmış elektirik transformatorun yenisi ilə əvəz edilməsini və ya təmirini təmin etmək

Yaşıllaşdırma işlərini davam etdirmək , yarımçıq qalmış kanalizasiya xətlərini başa çatdırmaq avqust, sentyabr aylarında məktəb təssərüfatını yeni dərs ilinə hazırlıq işlərini başa çatdırmaq (partaların təmiri , divarların ağardılması, istilik qaz sisteminin yoxlanması və s.)

Məktəb kitaxasında dil-ədəbiyyat müəllimləri və kitabxaçı ilə bədii tədbirlər, oxu müsabiqələri keçirilməsini həyata keçirmək.

  1. Məktəbin ən qabaqcıl müəllimlərinin “İlin müəllimi” müsabiqəsində iştirakını dəstəkləmək.
  2. İlin məktəbi müsabiqəsində iştirak etmək.
  3. 8-11 sinif də oxuyan şagirdlərimizin “Heydər Əliyev  məktəblilərin gözü ilə” respublika “Təqdimat” müsabiqəsinə  

           hazırlamaq və uğurlu nəticə əldə etmək.

  1. VII Respublika  "Elektron  Təhsil"  müsabiqəsində iştirak edəcək müəllimlərin və şagirdlərin sayında  və keyfitində

           artıma nail olmaq.

  1. Növbəti tədris ilində fənn olimpiadasının  III turunda (finalında) uğurla  iştirak edəcək şagird və ya şagirdlər hazırlamaq.

 

  1. Digər məsələlər, mövcud problemlər və təkliflər.

Mövcud problemlər:

 

  • 537 şagird, 80 artıq pedaqoji və texniki işçinin çalışdığı müəssisədə bir tibb işçisinin təhkim olunmaması.
  •  Məktəbdə siqnalizasiya sisteminin mövcud olmaması və s.


Digər yazılar