N.Həsənov adına Kijəbə qəsəbə tam orta məktəbin 2015-2016-cı dərs ilinə aid hesabatı |
- Dərs ilininin əvvəlində şagirdlərin sayı.
Adlar: |
Sıra
№
|
Siniiflər üzrə şagirdlərin sayı
|
Cəmi: (1-12-ci sütunların cəmi) |
|||||||||||
Hazırlıq |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
VII |
VIII |
IX |
X |
XI |
|||
A |
B |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
Tədris dili: Azərbaycan |
01 |
58 |
56 |
56 |
42 |
51 |
51 |
37 |
50 |
40 |
40 |
31 |
34 |
546 |
Rus |
02 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Türk |
03 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Dərs ili ərzində məktəbə gələn və məktəbdən gedən şagirdlərin sayı.
Adlar: |
Sıra
№
|
Siniiflər üzrə şagirdlərin sayı
|
Cəmi: (1-12-ci sütunların cəmi) |
|||||||||||
Hazırlıq |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
VII |
VIII |
IX |
X |
XI |
|||
A |
B |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
Gələn şagirdlərin sayı: |
01 |
2 |
3 |
|
1 |
2 |
2 |
|
|
|
|
|
|
10 nəfər |
Gedən şagirdlərin sayı: |
02 |
|
3 |
|
1 |
1 |
1 |
|
3 |
4 |
3 |
|
3 |
19nəfər |
- Dərs ilinin sonuna şagirdlərin sayı:
Adlar: |
Sıra
№
|
Siniiflər üzrə şagirdlərin sayı
|
Cəmi: (1-12-ci sütunların cəmi) |
|||||||||||
Hazırlıq |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
VII |
VIII |
IX |
X |
XI |
|||
A |
B |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
İbtidai təhsil: |
01 |
60 |
56 |
56 |
42 |
52 |
|
|
|
|
|
|
|
266 |
Ümumi orta təhsil: |
02 |
|
|
|
|
|
52 |
37 |
47 |
36 |
37 |
|
|
209 |
Tam orta təhsil: |
03 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 |
31 |
62 |
- IX sinif şagirdlərinin sayı, onların buraxılış imtahanlarında iştirakı və nəticələri.
|
Dərs ilinin əvvəli |
Dərs ilinin sonu |
Şagirdlərin sayı: |
40 nəfər |
37 nəfər |
Buraxılış imtahanında iştirak edib: |
|
36 nəfər |
Əla qiymət alanların sayı: |
|
3 nəfər |
Əla və yaxşı qiymət alanların sayı: |
|
7 nəfər |
Kafi qiymət alanların sayı: |
|
19 nəfər |
Qeyri-kafi qiymət alanların sayı: |
|
7 nəfər |
İmtahandan azad olanların sayı: |
|
1 nəfər (Fərdi təhsil) |
İmtahanda iştirak etməyənlərin sayı: |
|
0 nəfər |
№ |
Ad, soyad, ata adı |
Az-d. topladığı bal |
Riy. bal |
Az-d. qiy. |
Riy. qiy. |
1 |
Şirənbəyzadə Emil |
18 |
23 |
4 |
5 |
2 |
Qurbanzadə Mail |
11 |
13 |
3 |
3 |
3 |
Qənbərov Emin |
8 |
6 |
3 |
2 |
4 |
Hüseynova Jalə |
16 |
19 |
3 |
4 |
5 |
Qənbərova Aytac |
11 |
10 |
3 |
3 |
6 |
Qənbərova Fəridə |
7 |
11 |
2 |
3 |
7 |
Həsənova Ruqayyə |
26 |
10 |
5 |
3 |
8 |
Gülməmmədov Samray |
14 |
27 |
3 |
5 |
9 |
Əhədova Məleykə |
12 |
10 |
3 |
3 |
10 |
Fərzizadə Aysun |
14 |
13 |
3 |
3 |
11 |
Ağayeva Səidə |
16 |
15 |
3 |
3 |
12 |
Dədəyev Elvin |
14 |
11 |
3 |
3 |
13 |
Abbasov Famil |
21 |
23 |
4 |
5 |
14 |
Abdinova Emilya |
13 |
12 |
3 |
3 |
15 |
Mirzəzadə Şura |
5 |
7 |
2 |
2 |
16 |
Rəsulov Ruslan |
8 |
8 |
3 |
3 |
17 |
Davudov Murad |
1 |
1 |
2 |
2 |
18 |
Hüseynov Fuad |
12 |
7 |
3 |
2 |
19 |
Əhədov Asim |
8 |
16 |
3 |
3 |
20 |
Hacızadə Rəvan |
15 |
22 |
3 |
4 |
21 |
Təhməzov Renad |
22 |
24 |
4 |
5 |
22 |
Rüstəmov Emin |
16 |
19 |
3 |
4 |
23 |
Qənbərova Tünzalə |
20 |
23 |
4 |
5 |
24 |
Qənbərli Nahid |
18 |
19 |
4 |
4 |
25 |
Qasımov Ceyhun |
26 |
28 |
5 |
5 |
26 |
Camalzadə Türkan |
27 |
26 |
5 |
5 |
27 |
Məmmədova Aysun |
19 |
24 |
4 |
5 |
28 |
Həsənzadə Ofelya |
16 |
19 |
3 |
4 |
29 |
Əhədov Abbas |
13 |
9 |
3 |
3 |
30 |
Dadaşov Samir |
13 |
19 |
3 |
4 |
31 |
Baxşıyeva Şəhanə |
24 |
27 |
5 |
5 |
32 |
Cabbarova Lalə |
7 |
9 |
2 |
3 |
33 |
Babazadə Fatimə |
14 |
15 |
3 |
3 |
34 |
Babazadə Xaqani |
18 |
21 |
4 |
4 |
35 |
Babayeva Nərmin |
17 |
5 |
4 |
2 |
36 |
Qüdrətova Nazpəri |
10 |
12 |
3 |
3 |
37 |
Hüseynov Mənsum |
Fərdi təhsil (imtahandan azaddır) |
XI sinif şagirdlərinin sayı, onların buraxılış imtahanlarında iştirakı və nəticələri.
|
Dərs ilinin əvvəli |
Dərs ilinin sonu |
Şagirdlərin sayı: |
34 nəfər |
31 nəfər |
Buraxılış imtahanında iştirak edib: |
|
30 nəfər |
Əla qiymət alanların sayı: |
|
1 nəfər |
Əla və yaxşı qiymət alanların sayı: |
|
5 nəfər |
Kafi qiymət alanların sayı: |
|
13 nəfər |
Qeyri-kafi qiymət alanların sayı: |
|
11 nəfər |
İmtahanda iştirak etməyənlərin sayı: |
|
1 nəfər |
İmtahandan azad olanların sayı: |
|
0 nəfər |
№ |
Ad, soyad, ata adı |
Az-d. bal |
Riy. bal |
İngilis d. |
Az-d. q |
Riy. q |
İng. q |
1 |
Camalzadə İlkin |
26 |
26 |
24 |
5 |
5 |
4 |
2 |
Abdullayeva Nərgiz |
9 |
14 |
7 |
3 |
3 |
3 |
3 |
Əhədov Şəmistan |
22 |
26 |
15 |
4 |
5 |
3 |
4 |
Əhədov Tamerlan |
8 |
12 |
9 |
3 |
3 |
3 |
5 |
İbrahimov Tural |
7 |
16 |
6 |
2 |
3 |
2 |
6 |
Həbibov Arif |
15 |
9 |
5 |
3 |
3 |
2 |
7 |
Əliyev Elxan |
7 |
9 |
6 |
2 |
3 |
2 |
8 |
Qasımzadə Aysel |
21 |
18 |
12 |
4 |
4 |
3 |
9 |
Qafarov Qabil |
24 |
16 |
19 |
4 |
3 |
4 |
10 |
Nabatov Onur |
3 |
15 |
5 |
2 |
3 |
2 |
11 |
Məmmədzadə Alov |
14 |
10 |
4 |
3 |
3 |
2 |
12 |
Rəhmətov Kamran |
8 |
10 |
4 |
3 |
3 |
2 |
13 |
Xanəğəzadə Şəhram |
5 |
16 |
25 |
2 |
3 |
5 |
14 |
Səqidinli Hakim |
14 |
25 |
11 |
3 |
5 |
3 |
15 |
Əhədova Günay |
6 |
6 |
14 |
2 |
2 |
3 |
16 |
Fərəməzov Natiq |
16 |
18 |
17 |
3 |
4 |
4 |
17 |
Hüseynov Rinat |
6 |
16 |
5 |
2 |
3 |
2 |
18 |
Ağazadə Davud |
16 |
16 |
19 |
3 |
3 |
4 |
19 |
Mədətova Aysel |
8 |
8 |
4 |
3 |
3 |
2 |
20 |
İbadov Asif |
19 |
23 |
9 |
4 |
4 |
3 |
21 |
Muradzadə Toğrul |
24 |
30 |
25 |
4 |
5 |
5 |
22 |
Minayev Əkbər |
20 |
19 |
15 |
4 |
4 |
3 |
23 |
Mirzəyev İbrahim |
24 |
26 |
15 |
4 |
5 |
3 |
24 |
Babayev Murad |
25 |
29 |
26 |
4 |
5 |
5 |
25 |
Xızırlı Teymur |
5 |
19 |
8 |
2 |
4 |
3 |
26 |
Nabatov Taleh |
28 |
30 |
26 |
5 |
5 |
5 |
27 |
Rəsulov Vüzal |
13 |
15 |
15 |
3 |
3 |
3 |
28 |
Qənbərova Nərmin |
22 |
28 |
18 |
4 |
5 |
4 |
29 |
Xanmədov Şamxal |
18 |
26 |
16 |
4 |
5 |
3 |
30 |
Əhədzadə Günel |
13 |
15 |
7 |
3 |
3 |
3 |
31 |
Tağıyeva Aytac |
İmtahanda iştirak etməyib |
- IX və XI sinif şagirdlərindən buraxılış imtahanlarına buraxılan və buraxılmayanların sayı.
|
IX sinif |
XI sinif |
İmtahana buraxılıb: |
36 nəfər |
31 nəfər |
İmtahana buraxılmayıb: |
0 nəfər |
0 nəfər |
İmtahandan azaddır: |
1 nəfər (Fərdi təhsil) |
0 nəfər |
- Bütövlükdə sinifdə saxlanılan şagirdlər və onun səbəbi:
|
|||||
Siniflər: |
Bütövlükdə şagirdlərin sayı: |
Sinifdən-sinifə keçən şagirdlərin sayı: |
Şagird konten-gentindən xaric edilənlər: |
Sinifdə saxlanılan şagirdlərin sayı: |
Sinifdə saxlanılma səbəbi: |
1 – ci sinif |
56 |
56 |
|
|
|
2 – ci sinif |
56 |
56 |
|
|
|
3 – cü sinif |
42 |
41 |
1 nəfər |
|
|
4 – cü sinif |
51 |
48 |
|
3 nəfər |
Dərsə davamiyyəti zəif olduğuna görə: |
5 – ci sinif |
51 |
51 |
|
|
|
6 – cı sinif |
37 |
37 |
|
|
|
7 – ci sinif |
50 |
50 |
|
|
|
8 – ci sinif |
40 |
36 |
1 nəfər |
3 nəfər |
Təhsil nailiyyətləri qeyri-qənatbəxş olduğuna görə. |
9 – cu sinif |
40 |
37 |
3 nəfər |
|
|
10 – cu sinif |
31 |
29 |
2 nəfər |
|
|
11 – ci sinif |
34 |
|
3 nəfər |
|
|
- Müəllimlərin sayı:
Müəllimlərin sayı: |
Orta təhsilli:
|
Orta ixtisas təhsilli: |
Ali təhsilli: |
58 nəfər |
0 nəfər |
28 nəfər |
30 nəfər
|
- İbtidai sinif müəllimlərinin sayı:
İbtidai sinif müəllimlərinin sayı: |
Ali təhsillilərin sayı: |
Sinif komplektlərinin sayı:
|
18 nəfər |
2 nəfər |
13
|
- Pedaqoji Şuranın fəaliyyəti, müzakirə edilən aktual məsələlər.
2015/2016-cı tədris ilində 6 pedaqoji şura çağrılmışdır. Keçirilən şura iclaslarında...
- Təşkilati məsələlər
- Yeni tədris ilinə hazırlıq.
- Metodbirləşmə, fakultətif, dərnək, dərs cədvəlinin təsdiqi.
- I yarımildə görülmüş işlər.
- II yarımilin yekunları.
- IX-XI siniflərin buraxılış imtahanlarına buraxılması və nəticələri.
- Fənlərin tədrisi vəziyyətinin öyrənilməsi.
- 4,8 və 10-cu sinifdə oxuyan şagirdlərin sinifdən-sinifə keçirilməsi.
- İilin yekunları və s. vacib məsələlər öz əksini tapmışdır və müzakirə olunmuşdur.
Fənn kurikulumları tətbiq olunan siniflərdə tədrisin vəziyyətinin öyrənilməsi, müzakirəsi, nəticə və təkliflər.
Araşdırmalar və müşahidələrdən də göründüyü kimi fəal təlimdə mürəkkəb problemlərdən biri şagirdlərin nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi prosesidir.Qiymətləndirmə zamanı bir çox məktəblərdə xətalara rast gəlinir. Qiymətlər qeyri- obyektiv aparılır. Ümumtəhsil məktəblərində pedaqoji prosesin keyfiyyətinin əsas göstəricisi olan şagirdlərin təlim nəticələrinin qiymətləndirilməsi müəllimin və məktəbin məsuliyyətini artırır. Çünki məktəbin pedaqoji fəaliyyətinin səmərəliliyi bilavasitə şagirdləri təlim nəticələri ilə ölçülür. Bu zaman şagirdlərin biliklərinin sistemliliyi, möhkəmliyi, dərinliyi, dəqiqliyi, tamlığı ,davamlılığı,çevikliyi, inkişafı əsas parametr kimi götürülür. Şagirdlərin təlim nəticələrinin qiymətləndirilməsi sadəcə həmin fənn üzrə biliyin mənimsənilməsinin və bacarığın əldə olunması ilə məhdudlaşdırılmamalıdır. Bu zaman uşaqlarda təlim nəticələrinə tənqidi yanaşmaq ,ona nəzarət etmək,təlim fəaliyyətindəki səhvləri üzə çıxarıb onları aradan qaldırmaq yolarını tapmaq bacarığını inkişaf etdirmək kimi vacib sosial məqsədi də qarşıya qoyur.Qiymət şagirdin təlimdə əldə etdiyi nəticələrin keyfiyyətinin təyin edilməsidir.
Müasir dövrün tələbinə uyğun olaraq müasir məktəblərin əsas məqsədi şəxsiyyətyönümlü təlim mühitinin yaradılması şagirdlərdə məntiqi təfəkkürü inkişaf etdirmək və həyati bacarıqlara malik olan hərtərəfli şəxsiyyət yetişdirməkdir.
Bu işin səmərəli həyata keçirilməsi üçün müəllimlər qiymətləndirmə fəaliyyətində aşağıdakı parametrlərə xüsusi diqqət yetirilməlidir.
-fənn biliklərinin bacarıq və vərdişlərin mənimsənilmə keyfiyyətinin dövlət standartları və proqramlarının tələblərinə uyğun gəlməsi;
-əqli fəaliyyətin əsas keyfiyyətlərinin inkişaf dərəcəsi;
-təhsil fəaliyyətinin aktivliyinin ,maraqların və təhsilə münasibətin inkişaf dərəcəsi.
Şagirdlərin təlim nəticələrinin qiymətləndirilməsində hər şeydən əvvəl, müəllim uşaqların psixoloji xüsusiyyətlərini nəzərə almalı, qiymətləndirmədən əvvəl öyrənilən materialın xarakteri, həcmi və uşaqların ümumi inkişaf səviyyəsi təyin olunmalıdır. Çünki şagirdin təlimə olan marağının artması qiymətin obyektivliyi ilə sıx bağlıdır. Burada əvvəlcə şagird fəaliyyətinin nəticəsi müəyyən olunmalı,müəllimin şagirdə şəxsi münasibəti qiymətdə öz əksini tapmamalıdır.
Aparılan müşahidələr göstərir ki,bəzi müəllimlər qiymətləndirmədə müəyyən nöqsanlara yol verirlər.Yaxşı oxuyanı tərifləyir, onun qiymətini qaldırır, pis oxuyanın isə qiymətini nə olursa,olsun dəyişmir. Bu şagirddə özünə inamın aşağı enməsinə səbəb olur.Şagird qiymətin yalnız müəllim tərəfindən verilə biləcəyini düşünməyə başlayır. Yəni, şagird nə etsə də, müəllim istədiyi qiyməti verəcək. Yalnız müəllim qiymət verə, tərifləyə səhvləri düzəldə bilər və bu qiymət onun fəaliyyətinin nəticəsi yox, müəllimin şəxsi münasibətinin nəticəsidir.
Qiymətləndirmədə psixopedaqoji tələblər nəzərə alınmalıdır.Y.Bojoviç “Təhsil prosesi: nəzarət, diaqnostika, təhlil və qiymət” məcmuəsində bu tələbləri belə ifadə etmişdir. Qiymətləndirmə zamanı fərdi, nisbi, normaya istiqamətləndirmə, şagird, onun inkişaf spesifikası və təhsil fəaliyyətinin xüsusiyyətlərinin hesabat kimi götürülməsi.
Şagirdlərə nikbin münasibət.Hər bir şagirdin uğurlu təlim nailiyyətlərinə inanmaq,tədris materialının mənimsənilməsi zamanı hətta ən kiçik irəliləyişin müsbət cəhətdən təsdiqlənməsi.
Qiymətləndirilmədən sərt nəzarət, təzyiq vasitəsi kimi deyil, şagird fəaliyyətinin effektivliyi üçün vacib olan məlumat halında istifadə edilməsi.
Şagirdin təlim prosesi və onun nəticəsi inkişaf etmiş məzmunlu qiymətləndirmə nəzarəti altında olmalıdır. Belə nəzarətin əsasında qiymətləndirmə prosesində şagirdin iştirakı, ona şəxsi və yoldaşlarının işlərini qiymətləndirmək bacarığının aşılanması, qiymətləndirmə meyarlarının birgə hazırlanması uşaqlarda özünənəzarətin inkişafı.
Müəllimin şagirdə etinasız münasibətə imkan yaratmayan emosional iştirakı,optimal formaların axtarışı və uşağı alçaltmayan mənfi qiymətlərdən ehtiyatlı istifadəsi.
Şagirdin aldığı qiymətlərdən asılı olmadan müsbət emosional qiymətləndirmə prosesi mühitinin yaradılması.
Digər məktəblərdə olduğu kimi N.Həsənov adına Kijəbə qəsəbə tam orta məktəbində də yeni tədris proqramına uyğun olaraq qiymətləndirmə standartlarının düzgün şəkildə aparılmasına böyük nəzarət və diqqət var. Müəllimlər öz məsuliyyətini dərk edir və bu meyarları əsas tuturlar.
- Metodbirləmə sədrləri:
Metodbirləmə sədrləri: |
İxtisası |
Pedaqoji təcrübəsi |
Sahə |
Əliyeva Şərifə Balahəsən |
Sinif müəllimi |
41 il |
İbtidai təhsil sahəsi |
Kişiyev Azər Sabir |
Azərbaycan dili və əd. |
29 il |
Dil və ədəbiyyat sahəsi |
Hüseynov Beytulla Seyfulla |
Riyaziyyat |
40 il |
Dəqiq fənlər üzrə |
Məmmədova Yeganə Mürvət |
Kimya |
15 il |
Təbiət fənləri |
Rəsulov Etibar Teyyub |
Tarix |
19 il |
İctimai fənlər |
- Təhsil səviyyələri üzrə şagirdlərin tədris dili, xarici dil, ədəbiyyat, riyaziyyat, fizika, kimya, biologiya, coğrafiya, tarix və informatika fənlərindən şagirdlərin keyfiyyət göstəriciləri (şagirdlərin ümumi sayı, onlardan 5 və 4-5 qiymət alanlar (faiz göstərilməklə)) (cədvəl).
İbtidai təhsil:
S.S. |
Fənn: |
Şagirdlərin ümumi sayı |
5 alanlar |
4-5 alanlar |
Keyfiyyət faizi |
1 |
Ana dili |
206 |
79 |
75 |
74% |
2 |
Xarici dil |
206 |
75 |
66 |
68% |
3 |
Riyaziyyat |
206 |
70 |
79 |
72% |
4 |
İnformatika |
206 |
81 |
69 |
72% |
Ümum orta təhsil:
S.S. |
Fənn: |
Şagirdlərin ümumi sayı |
5 alanlar |
4-5 alanlar |
Keyfiyyət faizi |
1 |
Azərbaycan dili |
209 |
39 |
77 |
54% |
2 |
Xarici dil |
209 |
41 |
83 |
59% |
3 |
Ədəbiyyat |
209 |
41 |
78 |
56% |
4 |
Riyaziyyat |
209 |
40 |
79 |
56% |
5 |
Fizika |
157 |
45 |
72 |
57% |
6 |
Kimya |
120 |
28 |
53 |
67% |
7 |
Biologiya |
157 |
29 |
67 |
54% |
8 |
Coğrafiya |
157 |
31 |
62 |
52% |
9 |
Tarix |
209 |
36 |
86 |
58% |
10 |
İnformatika |
209 |
34 |
88 |
58% |
Tam ort təhsil:
S.S. |
Fənn: |
Şagirdlərin ümumi sayı |
5 alanlar |
4-5 alanlar |
Keyfiyyət faizi |
1 |
Azərbaycan dili |
62 |
14 |
22 |
|
2 |
Xarici dil |
62 |
15 |
20 |
|
3 |
Ədəbiyyat |
62 |
14 |
25 |
|
4 |
Riyaziyyat |
62 |
11 |
27 |
|
5 |
Fizika |
62 |
10 |
25 |
|
6 |
Kimya |
62 |
11 |
25 |
|
7 |
Biologiya |
62 |
13 |
22 |
|
8 |
Coğrafiya |
62 |
12 |
26 |
|
9 |
Tarix |
62 |
15 |
25 |
|
10 |
İnformatika |
62 |
14 |
21 |
|
- Təlim nəticələri, xususilə keyfiyyət göstəriciləri ilə fərqlənən müəllimlər (S.A.A; fənn; iictimaiyyətin hörmətini qazanan, hazırlıq səviyyəsi və peşəkarlığı ilə seçilən müəllimlər, onlardan təltif edilənlər, təltifin növü göstərilməklə) (cədvəl)
S.S |
Soyad, ad, ata adı: |
Fənn: |
Təltif edilənlər: |
Təltifin növü: |
1 |
Fətullayev Sabir Mirhəsən |
Azərbaycan dili və ədə. |
+ |
Fəxri Fərman |
2 |
Kişiyev Azər Sabir |
Azərbaycan dili və ədə. |
|
|
3 |
Hüseynov Beytulla Seyfulla |
Riyaziyyat |
+ |
Fəxri Fərman |
4 |
Babayev Sevdar |
Riyaziyyat |
|
|
4 |
Abbasov Sahib Qəzənfər |
Fizika və informatika |
|
|
5 |
Rızayev Nizaməli |
Fiziki tərbiyə |
|
|
6 |
Hüseynov Xaqani Rəhim |
Fiziki tərbiyə |
+ |
Fəxri Fərman |
7 |
Əliyeva Şərifə Balhəsən |
Sinif müəllimi |
+ |
Fəxri Fərman |
8 |
Əsədov Heybət |
Sinif müəllimi |
|
|
9 |
Mərufov Könül Səttar |
Sinif müəllimi |
+ |
Fəxri Fərman |
10 |
Babayeva Şeyda Xanhəsən |
İngilis dili |
|
|
11 |
Əhmədova Gülçöhrə Adil |
İngilis dili |
|
|
- Təhsil səviyyələri üzrə şagirdlərin ümumi sayına nisbətdə əlaçıların, 4-5 qiymətlə oxuyanların sayı və faizi (cədvəl)
S.S. |
Təhsil səviyyələri: |
Şagirdlərin ümumi sayı: |
Əlaçıların sayı |
4-5 alanların sayı |
Faiz: |
1 |
İbtidai təhsil: |
206 |
47 |
85 |
64% |
2 |
Ümumorta təhsil: |
209 |
21 |
95 |
55% |
3 |
Tam orta təhsil: |
62 |
9 |
22 |
50% |
- Məktəbdə tədris olunan xarici dillər haqqında məlumat (cədvəl)
S.S. |
Təhsil səviyyələri: |
İbtidai təhsil: |
Ümumorta təhsil: |
Tam orta təhsil: |
1 |
İngilis dili |
+ |
+ |
+ |
2 |
Rus dili |
+ |
+ |
+ |
- Məktəb psixoloqu haqqında məlumat (S.A.A; təvəllüdü, bitirdiyi təhsil müəssisəsi, ixtisası, ümumi stajı, məktəb psixoloqu kimi stajı) (cədvəl)
Soyadı, adı, ata adı |
Bitirdiyi təhsil müəssisəsi |
İxtisası |
Ümumi stajı |
Məktəb psixoloqu kimi stajı |
Hacıyeva Qəmər Aşşur |
N.Tusi adına APİ |
Psixoloq |
19 il |
19 il |
- Ali məktəbə qəbul olunan şagirdlərin sayı (cədvəl).
S.S |
Soyadı, adı, ata adı: |
Qəbul olunduğu ali məktəb |
1. |
Nabatov Tale Nadir |
Azərbaycan Respublikası Fövqəladsə Hallar Akademiyası |
2. |
İzzətzadə Gırdənaz Şakir qızı |
Lənkəran Dövlət Universiteti |
3. |
Babayev Murad Nadir oğlu |
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti |
4. |
Muradov Toğrul Yusif oğlu |
Azərbaycan Dövlət İnşaat və Memarlıq Universiteti |
5. |
Səgidinli Hakim Vüqar oğlu |
Dənizçilik Akademiyası |
6. |
Əhədov Şəmistan Mübariz oğlu |
Avrasiya Universiteti |
7. |
Qafarov Qabil Ramil oğlu |
Naxçıvan Dövlət Universiteti |
8. |
Camalzadə İlkin Gündüz oğlu |
Texniki Universitet |
Qeyd: Daha 8 şagirdimiz Respublikanın müxtəlif orta ixtisas məktəblərinə qəbul olunmuşdur.
- Dərs ili ərzində məktəbdə aparılmış təmir, abadlıq, yaşıllaşdırma işləri, maddi tədris bazasının möhkəmləndirilməsi istiqamətində həyata keçirilən tədbirlər.
2015-2016- cı tədris ili ərzində məktəbin həyətyanı sahəsində məktəbin əsas tədris korpusunda, sinif otaqlarında gündəlik təmizlik işleri aparılmış, sanitar- gigiyenik normalara riyayət edilməsi təmin olunmuşdur. Əsas binanın daxilində divarların elektirik xətlərinin, döşəmənin təmiri həyata keçirilmiş məktəb yanğına qarşı yeni vasitələrlə təmin olunmuşdur ( AR Fövqaladi hallar nazirliyinin tövsiyesi əsasında).
Yaşıllaşdırma işləri ilə əlaqədar 60 yaxın həmişə yaşıl tinq əkilmiş , əvəlki ağaclarının dibinin yumuşaldilması, suvarılması, məktəbin həyətinin əhatə edilən hasarın ətrafını təmizlənməsi həyata keçirilmişdir. İl ərzində 150 metrə yaxın uzunluğu olan daş hasarın ağardılması, məktəbin giriş hissəsində pilləkən təmir olunması və s. işlər həyata keçirilmişdir. Məktəbin giriş hissəsində dekarativ güllər əkilmişdir.
Məktəbin əsas binasında mövcud olan kanalizasiya xətlərinin təmirinə başlanmış və hal-hazırda davam etdirilir.
Dövlət tədbirləri “Bilik günü”, “Müəllim günü”, “Bayraq günü”, “Dünya Azərbaycanlıların Həmrəylik günü və Yeni il”, “Novruz bayramı”, “20 yanvar”, “Xocalı soyqrımı”, “Mart soyqrımı”, “Ulu öndərin anım günü”, “Son zəng” və s. tədbirlər məktəbdə keçirilmiş və sənədləşdirilmişdir.
Məktəbimizin şagirdləri vətənpərvər ruhda tərbiyə olunurlar. Rayonda keçirilən hərbi və idman oyunlarında şagirdlərimizin iştirakını təşkil etmişikMəktəbimizin şagirdləri Astara şəhərində yerləşən Gənclər evində keçirilən “Xəmsə bilik” yarışlarında və s. tədbirlərdə iştirakını təşkil etmişik.
- Cari dərs ilində məktəbin şagird və müəllimlərinin respublika və beynəlxalq səviyyəli müsabiqə, bilik, idman və s. yarışlarda nəticələri (müsabiqə və ya yarışın tam adı, harada keçirilməsi və s.)
Müəllimlər:
- Soyad, ad, ata adı: Fətullayev Sabir Mirhəsən oğlu –
İxtisas: Azərbaycan dili ədəbiyyat
Yarışın adı: VI Respublika "Elektron Təhsil" müsabiqəsində tədris üçün ən
yaxşı metodiki tövsiyə/sənəd nominasiyası.
Nəticə: Nominanat
- Soyad, ad, ata adı: Fətullayev Teymur Sabir oğlu –
İxtisas: Tarix
Yarışın adı: VI Respublika "Elektron Təhsil" müsabiqəsində multimedia vasitələrindən istifadə
etməklə qurulan ən yaxşı resurs nominasiyası.
Nəticə: Nominanat
Şagirdlər:
- Şagirdin soyadı və adı: Həmidov Məhəmməd
Sinif: VII
Yarışın adı: Dünya çempianatına hazırlıq məqsədilə keçirilən Kulublar-Arası Respublika Turniri
İdman növü: Juboksinq döyüş idman növü.
Yer: Bakı şəhəri
Çəki: 45-kq
Nəticə: I yer
- Şagirdin soyadı və ad: Həmidov Məhəmməd
Sinif: VII sinif
Yarışın adı: Şut-fayt döyüş idman növü üzrə keçirilən Respublika Kobuku yarışı
Yer: Astara şəhəri
Çəki: 40-kq
Nəticə: III yer
- Növbəti dərs ilində perspektivdə duran məsələlər.
Məktəbin cari gündəlik işlərin yüksək keyfiyyətlə təmin etmək , məktəb həyətində olan güllə atış mərkəzinin, əlavə binalarının və həyətdə olan ayaq yolunun təmizlənməsini, təmirini həyata keçirmək , 2016-cı ilin aprel ayında sıradan çıxmış elektirik transformatorun yenisi ilə əvəz edilməsini və ya təmirini təmin etmək
Yaşıllaşdırma işlərini davam etdirmək , yarımçıq qalmış kanalizasiya xətlərini başa çatdırmaq avqust, sentyabr aylarında məktəb təssərüfatını yeni dərs ilinə hazırlıq işlərini başa çatdırmaq (partaların təmiri , divarların ağardılması, istilik qaz sisteminin yoxlanması və s.)
Məktəb kitaxasında dil-ədəbiyyat müəllimləri və kitabxaçı ilə bədii tədbirlər, oxu müsabiqələri keçirilməsini həyata keçirmək.
- Məktəbin ən qabaqcıl müəllimlərinin “İlin müəllimi” müsabiqəsində iştirakını dəstəkləmək.
- İlin məktəbi müsabiqəsində iştirak etmək.
- 8-11 sinif də oxuyan şagirdlərimizin “Heydər Əliyev məktəblilərin gözü ilə” respublika “Təqdimat” müsabiqəsinə
hazırlamaq və uğurlu nəticə əldə etmək.
- VII Respublika "Elektron Təhsil" müsabiqəsində iştirak edəcək müəllimlərin və şagirdlərin sayında və keyfitində
artıma nail olmaq.
- Növbəti tədris ilində fənn olimpiadasının III turunda (finalında) uğurla iştirak edəcək şagird və ya şagirdlər hazırlamaq.
- Digər məsələlər, mövcud problemlər və təkliflər.
Mövcud problemlər:
- 537 şagird, 80 artıq pedaqoji və texniki işçinin çalışdığı müəssisədə bir tibb işçisinin təhkim olunmaması.
- Məktəbdə siqnalizasiya sisteminin mövcud olmaması və s.