Kİjəbə qəsəbə tam orta məktəbİ

Son yazılar

Türk xalqlarının yenilməz və vüqarlı şəxsiyyəti

Türk xalqlarının yenilməz və vüqarlı şəxsiyyəti

Heydər Əliyev çağdaş Azərbaycan dövlətçiliyinin memarı və qurucusu, təhsil quruculğu strategiyasının müəllifi, uşaqların, gənclərin, məktəblilərin böyük dostu Ümummilli Liderdir. Onun adı dünyanın ən nüfuzlu və fenomen şəxsiyyətlərinin adları ilə yanaşı çəkilir. Bütün türk xalqlarının yenilməz və vüqarlı şəxsiyyəti olan H.Əliyev müdrik  rəhbərliyi, uzaqgörənliyi, qətiyyəti və əzmkarlığı ilə zəmanəmizin görkəmli siyasi xadimi kimi tanınmış, bütün dünyanın etiraf etdiyi görkəmli siyasi liderdir.  Məhz bu fenomenlik amilini onda görən Amerikanın sabiq prezidenti Bill Klinton deyirdi: “Heydər Əliyev nəinki Azərbaycanı, Amerikanı, hətta bütün dünyanı idarə edə biləcək siyasi xadimidir.”

    Azərbaycanda siyasi hakimiyyəti dövründə Heydər  Əliyevi  daim milli mənəvi dəyərlər, elm, təhsil, adət-ənənəyə sadiqlik düşündürmüş, bütün fəaliyyəti dövründə  bu dəyərləri qorumağa, elmin və təhsilin inkişafını yüksəltməyə çalışmışdır. 1994-cü ildə atəşkəs haqqında saziş imzalamağa nail olandan dərhal sonra Ümumtəhsil məktəblərinin nümunəvi əsasnaməsi”nin yaradılması məsələsi önə çəkildi. Dövlətin maddi çətinliklərinə baxmayaraq,  ilkin mərhələdə ibtidai sinflərin pulsuz dərsliklərlə təminatı barədə qərar qəbul edildi.

   Dahi rəhbərin təhsilə daha çox önəm verməsi həm də onun çoxillik təcrübəsi ilə bağlı idi. O, kamil, yetkin, ölkəsini dünyada layiqincə təmsil edə bilən, Azərbaycan həqiqətlərini dünya ictimaiyyətinə obyektiv çatdıra bilən gənclər tərbiyə etməyi məktəbin qarşısında mühüm məsələ kimi qoyurdu. Məhz 1999-cu ildən başlayan təhsil islahatları çox keçmədi ki, bəhrəsini verdi. Azərbaycan gənclərinin xaricdə təhsil almaları üçün geniş imkanlar yaradıldı. Ulu Öndər deyirdi: “Hər bir dövlət əgər istəyirsə ki, öz olkəsini inkişafını təmin etsin, öz millətini elmini, mədəniyyətini dünya standartlarına, çatdırsın o, mütləq hər şeydən çox təhsilə fikir verməlidir, təhsil üçün  bütün imkanları yaratmalıdır”

   Təhsil sahəsində islahatlarını əsas məqsədini H.Əliyev özü müəyyən etmişdi. O qeyd edirdi ki, cəmiyyət haradan olursa olsun, nədən olursa olsun, kəsib təhsilə xərcləməli, gənc nəslin təhsilinə, müəllimə kömək etməlidir.

   Dövlətimizin  iqtisadi qüdrətinin sürətlə artması Ulu Öndərə bu arzularını gerçəkləşdirməyə imkan yaratdı . 4 oktyabr 2002-ci il tarixli sərəncamı və həmin sərəncamla hazırlanmış proqram sayəsində Azərbaycanda dünya standartlarına uyğun müasir tipli məktəb binaları tikilməyə başladı. Bu gün ən ucqar dağ kəndlərində belə inşa edilmiş, hər cür avadanlıqla təmin olunmuş, müasir tipli məktəblərdə Azərbaycanın gənc qurucuları təhsil alırlar. İstedadlı uşaqların xüsusi dövlət təminatı, onların təqaüdlərlə stimullaşdırılması dünya üçün bir mütərəqqi nümunədir ki, müasir gənclik bunun üçün Ulu Öndərimizə minnətdardir

   Ümumi təhsildəki ən ciddi yeniliklərdən biri də yeni əlifbaya keçilməsi –latın qrafikalı əlifbanın reallığa çevrilməsi idi. H.Əliyevin “Bizim bu günümüz, gələcəyimiz məhz latın əlifbası ilə bağlıdır”-çağırışı təhsil sistemində tam həllini tapıb. Bu addım təhsilin dünya elminə, təhsilinə inteqrasiyasını sürətləndirmiş oldu. Ali məktəblərə yüksək balla qəbul olunmuş tələbələrlə görüş, onlara “Prezident təqaüdü”nün verilməsi dahi rəhbərin təhsilə diqqət və qayğısının daha bir parlaq nümunəsi kimi bu gün də uğurla davam etdirilir.

   Ulu Öndərimiz həm də böyük azərbaycanlı idi. O, azərbaycançılığın ən böyük komponenti olan ana dilinin inkişaf etdirilməsi sahəsində də mühüm tədbirlər həyata keçirmişdir. Ümumilli liderimizin fikrincə, ana dili azərbaycançılığın təməl prinsipi idi. O, dilin saflığı, təmizliyi uğrunda daim mübarizə aparırdı. Nitqlərini ana dilində söyləyir, bunu bütün rəhbər vəzifəlilərə də tövsiyyə edirdi. Bir tarixi faktı qeyd etmək yerinə düşərdi. 1978-ci ildə Azərbaycan SSR-in Konstitusiyası layihəsi qəbul edildikdə Azərbaycan dilinin ana dili kimi təsbit edilməsi H.Əliyev cəsarətinin, xalqa, doğma dilə olan sevginin təcəssümü idi. Halbuki, digər respublikalarda ana dili ikinci planda idi.

   Sonrakı illərdə ana dilinin qorunması, tətbiqi istiqamətində bir neçə qanun qəbul olunmuş, sərəncamlar imzalanmışdır.

H.Əliyev müəllimlər müəllimi idi. O, yaxşı dərk edirdi ki, fundamental elm üçün orta məktəb bazası mühüm rola malikdir. Odur ki, məktəblərin maddi texniki bazasının möhkəmləndirilməsi, onların hər cür ləvazimatlarla təmin olunması işini şəxsən nəzarətdə saxlayırdı. Tez-tez məktəblərə gedib məktəblilərlə görüşməsi, onların qayğıları ilə şəxsən maraqlanmasışirin bir xatirə kimi bu gün də  gözümüzün qarşısındadır.

  Təhsil siyasətini səciyələndirən amillərdən biri də islahatların keçirilməsidir. Ümummilli Liderimizin Azərbaycanda təhsil siyasətini uğurla davam etdirən canab İlham Əliyevin bircə sərəncamına diqqət yetirməklə onun strateji mahiyyətinə aydınlıq gətirə bilərik. Ölkə başçımızın 21 avqust 2004-cü ildə “Azərbaycan Respublikasında ümumtəhsil məktəblərinin informasiya və kommunikasiya texnologiyaları ilə təminatı Proqramı”nın (2005-2007) təsdiq edilməsi ilə bağlı imzaladığı sərəncam bu günümüz üçün zəruri olan informasiya texnologiyalarına orta məktəbdən yiyələnməkdə mütərəqqi rola malikdir. Bu gün qürurla deyə bilərik ki, hər bir məktəblimiz artıq bu texnologiyalarla tanışdır. Məktəblilərin hamısı kompüterlərlə, İKT avadanlıqları ilə yüksək səviyyədə təmin olunub ki, bu da əsasını Ulu Öndər  Heydər Əliyevin  Təhsil siyasətindən götürür. Təhsilimizlə yanaşı gənc nəsil də sürətlə dünyaya inteqrasiya edir.

   2009-cu ildə qəbul olunmuş Təhsil Qanunu, yeni fənn kurikulumlarına keçid, əldə edilən uğurların hamısı məhz Heydər Əliyevin təhsil siyasətinə əsaslanır.

   H.Əliyev bir məktəbdir. Bu məktəbdən isə həmişə öyrəniləcək, onun nuru daim gələcək nəsillərin zəkasını işıqlandıracaq. Çox sevindirici haldır ki, yeni nəsil də Ulu Öndərin həyatından çox şey öyrənir və onu sevə-sevə vəsf etməyi bacarır. Bir faktı qeyd etmək istəyirəm ki, işlədiyim məktəbin şagirdləri də bu dahi rəhbərin həyat və

fəaliyyətinə həsr olunmuş müxtəlif  müsabiqələrdə uğurla iştirak edirlər. Təkcə 2010-cu ildən bəri dörd dəfə şagirdlərimiz Ulu Öndərin həyat və fəaliyyətinə həsr olunmuş inşa müsabiqəsində respublika qalibi olmuşlar. Onlar Sabirzadə Sahib, Sabirzadə Samir, Hacızadə Rafətdir. Bu ənənə bu gün də uğurla davam etdirilir. Yazımı artıq xalq deyiminə çevrilmiş bir ifadə ilə bitirmək istəyirəm:

 Nə qədər bu millət var,

Nə qədər Azərbaycan,

             Heydər: “Xalqım!” – deyəcək!

             Xalq: “Heydər!” – söyləyəcək!



Digər yazılar